DEMET AKALIN SEVGİLİLERİNİ ANLATTI

DEMET AKALIN SEVGİLİLERİNİ ANLATTI!


DEMET AKALIN, SEVGİLİLERİYLE İLGİLİ İLGİNÇ AÇIKLAMALAR YAPTI...

Ünlü popçu, 'Önce beni Demet Akalın olduğum için seviyorlar sonra iş ‘makyajını silsene, pijamanı giysene muhabbetine dönüyor. Böyle olunca ben de hemen uzuyorum’ diye konuştu

Ünlü popçu bakın bu konuda neler söyledi; 'Aslında ben kendime yetiyorum. Ama zaman zaman adam gibi bir adamın arkamda olmasını istiyorum. Bunu hangi kadın istemez ki?

Fevri davranışlarım olabilir ama asla kötü niyetli birisi değilim. Ancak bu söylediklerim, şu anda birlikte olduğum insan için söylediğim bir şey değil! Ben biraz geri kafalıyımdır. Bir erkeğin beni sırtlamasını isterim. Ancak hayatıma giren erkekler, ‘Demet Akalın kompleksi’nden kurtulamıyor. Önce beni ‘Demet Akalın’ diye seviyorlar. Sonra iş ciddiyete bindiğinde makyajını silsene, pijamanı giysene muhabbetine dönüyor. Böyle olunca ben de hemen uzuyorum.'