HÜLYA-HELİN KAVGASINDAN BIKTIM

HÜLYA-HELİN KAVGASINDAN BIKTIM!


SADETTİN SARAN İLE HÜLYA AVŞAR’IN AYRILDIKLARI İDDİASI MAGAZİN GÜNDEMİNE BOMBA GİBİ DÜŞERKEN, BU AYRILIKTA HELİN AVŞAR’IN DA ETKİSİ OLDUĞU KONUŞULUYOR

İşadamı Sadettin Saran’la ilişkisi ciddi bir boyut kazanan Hülya Avşar’ın annesini kaybedince bir türlü toparlanamadığı ve ilişkisinde sallantılar olduğu konuşuluyordu.. Hem Avşar, hem de Saran cephesinden 'Ayrılmadık' açıklaması gelse de, gelişmeler öyle göstermiyor. Saran’la ilişkisi ciddi bir boyut kazanınca Sarıyer’deki evinden ayrılıp sevgilisinin Kemerburgaz’daki evine yerleşen Avşar, hafta başından beri yine Sarıyer’deki evinde kalmaya başladı.

‘Sıkıldım!..’

Sadettin Saran, 'Zaten ayrılmak istiyordum ama annesi vefat ettiği için belli bir sürenin geçmesini bekliyordum. Bıktım artık. Helin ve Hülya’nın problemlerinden sıkıldım!' diyormuş..

‘Araba kalsın...’

Bu arada yine iddialara göre Helin Avşar’ın kullandığı arabalardan biri Sadettin Saran’a aitmiş.. Helin’e 'araba sende kalsın istemiyorum' demiş. Hülya Avşar’a da 'İstersen basın açıklamasını sen yap, sen ayrılmış gibi göster, benim için hiçbir sakıncası yok demiş’’